Pagina's

Posts tonen met het label Aspe. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Aspe. Alle posts tonen

donderdag 23 februari 2023

DONDERDAG 23 FEBRUARI 2023 , ASPE

 







Vandaag zijn we naar Elche geweest. We wilden de beroemde palmentuin daar wel eens zien. Midden in Elche is een park en een bos vol palmen. 220.000 schijnen het er te zijn. We hebben ook nog door het oude gedeelte gelopen, een paar terrasjes gepikt en heerlijke calamari gegeten. Op de gratis parkeerplaats was weer hulp van iemand die tegen betaling je een plaats aanwijst. Dat die plaats volledig buiten de parkeervakken viel was is kennelijk niet erg, want we waren lang niet de enige die zo stonden.Het is heel bijzonder om zo'n park/bos vol palmbomen te zien.

WOENSDAG 22 FEBRUARI 2023, ASPE

 Vandaag wilden we naar een markt in de buurt gaan, maar Floor was zijn sleutels kwijt. Alles afgezocht, de hele camper binnenste buiten gekeerd, buiten op alle hondenuitlaatpaden gezocht, aan buren gevraagd. Nergens te vinden.

Dus besloten we dat het kennelijk de bedoeling was dat we thuisbleven. Ik heb natuurlijk ook wel sleutels bij me, maar we houden het op een waarschuwing. 's middags vindt Floor ze ineens in de zak van de korte broek die hij de vorige middag had aangetrokken.

Het is heerlijk weer, dus niet erg om op de camperplaats te blijven.


'S middags zijn we op de fiets naar Aspe gegaan. Heen was prima te doen (helling af) terug was zwaarder.

Bij het boodschappen doen eerder in de week hadden we een heerlijke biologische entrecote gescoord, die hebben we 's middags op de scottelbraai gelegd.

DINSDAG 21 FEBRUARI 2023, ASPE

 





Vandaag naar de markt in Aspe, maar waarschijnlijk doordat het nogal regende vanochtend waren alle marktlui al bijna ingepakt.

We hebben boodschappen gedaan in het dorp en de markthal bezocht. Een kleine markthal, maar met een olijvenkraam met heel lekkere olijven. We hebben besloten dat we 's middags een "borrel" gaan drinken met olijven. De borrel is ananassap met limoncello.

maandag 20 februari 2023

MAANDAG 20 FEBRUARI 2023 , ASPE

 



Vandaag weer verkast. Naar Aspe deze keer. We staan op camperplaats Het Kartonnen Huis van Nederlandse eigenaars die mee hebben gedaan aan Ik vertrek. Alle camperaars zijn ook Nederlanders. Een leuke camperplaats en een heel hartelijke ontvangst. Onderweg zijn we eerst naar Elche geweest omdat daar markt was, maar die viel weer ernstig tegen. Het lijkt wel of alle markten hier voor 50% bestaan uit 2e hands kleding en 40% nieuwe kleding en dan soms nog een kraam met iets anders,