Vandaag naar Riquewihr gefietst, bergop, dus heel fijn dat we nu ondersteuning hebben. Riquewihr is een soort Eftelingdorpje. Een en al winkels voor toeristen. We hebben deze keer eens een ritje gemaakt in zo'n toeristentreintje, dat viel nogal tegen. Hadden we natuurlijk kunnen verwachten, want het dorp is zo klein dat daar niet veel te zien is. Het treintje ging vooral langs de wijnvelden en onderweg kregen we een hele wijncursus over wijnen uit de streek. Maar goed, de rabarbertaart en de Palmier die we later bij de koffie kregen waren lekker. Terug naar de camping nog even voor brood langs een supermarkt gefietst, die bleek vlak bij de camping te zijn, dus daar kunnen we hopelijk morgenochtend ook een ontbijt halen. De rest van de dag weer lekker buiten gezeten.

.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)










