Pagina's

Posts tonen met het label Vessem. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Vessem. Alle posts tonen

donderdag 8 juni 2023

DONDERDAG 8 JUNI 2023, VESSEM

 



Vandaag weer gefietst  naar Winterle en nu was horeca geen probleem, er was genoeg. Koffie gedronken op een boerderij waar Fien even bij de kippen kon kijken. Die leeuwen stonden in een tuin in het bos. En de ooievaar kwamen we ook onderweg tegen.

WOENSDAG 7 JUNI, VESSEM

 Vandaag hadden we een fietstocht van 30 km gepland, maar kennelijk zijn we op enig moment verkeerd gereden want ineens waren we een aantal knooppunten verder en was de rit nog maar 15 km. Nergens was open horeca te vinden, dus een kop koffie zat er niet in. Kennelijk zit de horeca hier zonder personeel, waardoor ze allemaal 's avonds pas opengaanUiteindelijk vonden we een bakker die koffie serveerde. Daar ook gelijk een paar worstenbroodjes gekocht.

En aan het einde van de rit was toch nog een restaurant open.




Zo kregen we 's morgens ons brood

dinsdag 6 juni 2023

DINSDAG 6 JUNI 2023, VESSEM

 Vandaag heb ik een afspraak bij Brigitte voor thermografie. Dus vanochtend moet ik mijn thee en koffie koud drinken ;-).

Nadat ik bij haar in Boxtel ben geweest gaan we even naar De Wit in Schijndel, dat is dan vlakbij en we hebben weer een paar dingen nodig. Een nieuwe stekker b.v. Want Hans heeft zich zondag even over ons stroomprobleem gebogen en geconstateerd dat het aan de stekker lig en niet aan de auto. Gelukkig had hij een reserve stekker bij zich.

Maar inmiddels hebben we toch moeten constateren dat dat het niet alleen is, want ook met de nieuwe stekker komen er nog veel pogingen aan te pas voor we stroom hebben. Daarna 's middags en 's avonds weer lekker lui liggen lezen.

maandag 5 juni 2023

MAANDAG 5 JUNI 2023, VESSEM

 Vandaag weer terug in Nederland op een camperplaats in Vessem. Mooi verzorgde camperplaats met alle voorzieningen. Maar wel, net als alle boerderij camperplaatsen zonder ook maar 1 boom. We staan wel naast een hoge heg die het einde van de camperplaats markeert, dus die geeft na de middag schaduw. Dat is ook wel nodig, want ook hier in Nederland is het erg warm.

Camperplaats De Spekdonken plaats nr. 22