Pagina's

Posts tonen met het label Valle del Sol. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Valle del Sol. Alle posts tonen

zondag 19 februari 2023

ZONDAG 19 FEBRUARI, VAL DEL SOL

 Vanochtend naar een rommelmarkt in San Javier geweest. Floor heeft er 2 spijkerbroeken gescoord. En ik churroos. En even naar de supermarkt. Het is prachtig weer, dus vanmiddag voor het eerst in badpak bij de camper gezeten en zelfs verbrand. 

zaterdag 18 februari 2023

ZATERDAG 18 FEBRUARI, VALLE DEL SOL

Vandaag na het uitlaten van Fien ontbeten met de "geroosterde?" broodjes die we gisteren in de supermarkt kochten zodat we niet eerst een winkel hoefden te zoeken. Daarna de hele dag op de camping gebleven. Lekker gegeten: groente, patatas en hamburgers op de skottel braai. 's middags werd het een poosje warm genoeg om buiten te zitten.

VRIJDAG 17 FEBRUARI, VALLE DEL SOL

 Om Fientje uit te laten moesten we vanochtend eerst een heel stuk langs de autoweg lopen. Hij is gelukkig niet zo heel druk, maar toch niet leuk. Gelukkig vonden we na een poosje een pad het land in. Dat bleek erg lang door te lopen, achter de camperplaats langs en op een gegeven moment ging er weer een pad terug naar de autoweg en dat bleek een stuk dichter bij de camperplaats. dus de volgende keer daar maar beginnen en heen en terug lopen.

Voor het ontbijt hadden we toevallig pannenkoekjes die ik had gekocht in de veronderstelling dat het koekjes waren. Dat kwam goed uit, want een supermarkt is er niet in de buurt.

Later naar San Javier gegaan, naar een supermarkt gegaan, even rondgelopen, koffie gedronken en weer terug naar de camper. Buiten zitten zit er niet echt in, veel te koud.

woensdag 15 februari 2023

WOENSDAG 15 FEBRUARI, CARTAGENA

 









ver
Vandaag gaan we weer verkassen, maar omdat de volgende bestemming heel dichtbij is gaan we eerst een daagje naar Cartagena, ook maar een half uurtje rijden.

Het was weer even zoeken naar een parkeerplaats, maar we vonden er weer een redelijk in de buurt van het oude centrum. Eerst naar de overdekte markt gelopen, die heel klein en lelijk was. En onderweg even koffie gedronken op het terrein bij een militair museum. Daarna het centrum door gewandeld. Prachtige panden gezien, een prachtige kerk bezocht, met zowaar meerdere Mariabeelden voor zover ik dat uit het Spaans begreep. Dus een kaartje gebrand (die hier in Spanje elektrisch zijn). Daarna naar de haven gelopen, ons verbaasd over een gigantisch cruise schip en weer terug naar de auto.

Vervolgens naar de volgende camperplaats. Een heel kleine met maar 6 plaatsen. Ziet er wel mooi uit. een muur erom, bijzonder.