Pagina's

Posts tonen met het label Castell de Castells. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Castell de Castells. Alle posts tonen

maandag 11 maart 2024

MAANDAG 11 MAART. 2024 CASTELL DE CASTELLS/PALAMOS



 Vanmorgen vertrokken bij Edith en Sjako. Wel lullig om ze zo in de lappenmand achter te laten. Onderweg naar Palamos begon het al te regenen, dat beloofd wat.

zondag 10 maart 2024

ZONDAG 10 MAART 2024, CASTELL DE CASTELLS

 


Sinds vrijdag zijn we hier bij Sjako en Edith. Ook hier waait het hard. Zo hard dat de markt in Jalon afgelast was dus daar reden we voor niks naartoe. Vandaag gaan we uit eten met allemaal. en morgen richting huis.

vrijdag 24 februari 2023

VRIJDAG 24 FEBRUARI 2023 , CASTELL DE CASTELLS


 Vandaag vertrekken we naar Sjako en Edith, maar eerst gaan we naar Crevilent voor de markt. Een aardige markt, beter dan de markten tot dusver. En het is weer gelukt om een parkeerplaats te vinden vlak bij de markt.

We wilden nog even langs een bakker om een taart voor Sjako en Edith te halen, maar er stonden zeker 10 mensen voor de deur te wachten en het schoot niet op, dus zijn we maar weggelopen en hebben later een taart in een supermarkt gekocht.












zondag 26 januari 2020

ZONDAG 26 JANUARI 2020, CASTELL DE CASTELLS










Op de camping mocht ineens geen hond meer in het restaurant, dus had ik geen plek meer met wifi en kon niet aan de blog schrijven. Dinsdag was de laatste dag van het noodweer. Afgelopen woensdag zijn we vertrokken naar Sjako en Edith in Castel de Castells en daar zijn we nu nog.
We hadden bedacht om een fles wijn en een taart mee te nemen. Die zaterdag in Castellon bij de biologische winkel hadden we we prachtige vegan taarten gezien, dus dachten we daar een taart te halen. Omdat die winkel heel moeilijk te bereiken was en en ook geen parkeergelegenheid in de buurt is dacht ik toen ik zag dat ze ook een filiaal in een dorpje in de buurt hadden dat het handiger zou zijn daar naartoe te gaan. Dat was een foute keus. Die winkel hebben we dus nooit gevonden. De navigatie bracht ons naar het verkeerde dorp. Uiteindelijk besloten we om dan toch maar een taart te kopen bij de Carrefour.
We hebben gezellige dagen gehad bij Sjako, Edith en Makkie. Froukje en Gerben waren er ook.
Morgen gaan we weer verder, deze keer naar de kust.