Pagina's

Posts tonen met het label Vila do Bispo. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Vila do Bispo. Alle posts tonen

woensdag 14 februari 2024

WOENSDAG 14 FEBRUARI 2024 VILA DO BISPO/ALFERCE

 





Vanmorgen weer vertrokken. Eerst naar het fort in Sagres, het uiterste puntje van Europa waar je bij harde wind op moet passen niet van de aarde geblazen te worden. Via Luz en een terrasje aan de boulevard  weer even naar Teus om schroefjes in de ruit te laten zetten. En daarna richting Monchique. Onderweg liepen we vast op een wielerronde, we moesten wachten tot ze voorbij waren. De 1e camperplaats was boven op de hoogste berg van de Algarve. Daar woei het zo hard dat we dat maar niet hebben gedaan. Wel even koffie gedronken en van het uitzicht genoten. Je kunt kijken tot en met de zee.


Daarna een volgende camperplek en daar staan we nu langs de kant van de weg.



kerkje in Alferce


Video vanaf de bergtop

dinsdag 13 februari 2024

DINDSDAG 13 FEBRUARI 2024 LAGOS/VILA DO BISPO


Vanmorgen eerst even het oude dorp ingelopen om een kop koffie te drinken en toen vertrokken van Teus en Dicky naar een camperplaats in Vila do Bispo. De ruit zit nu helemaal vastgekit, dus de kans dat daar nog iets mee gebeurt is heel klein. De camperplaats is pal naast de Lidl, dus we hoeven morgenochtend niet ver voor de broodjes.