Pagina's

Posts tonen met het label Weerribenfestival. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Weerribenfestival. Alle posts tonen

zaterdag 11 juni 2022

ZATERDAG 11 JUNI 2022 BLESDIJKE

Vandaag de 1e dag van de markt en de workshops. De kraam was ruim op tijd ingericht, met de workshops liep het niet helemaal soepel.Ik was bakpapier en elastiekjes vergeten. Dus maar een krant gebruikt, maar dan zie je niks, dus dat is lastig. Maar het ging allemaal goed en iedereen vondt het geweldig. Ik heb beide dagen een volle bak van 8 personen. Bij de kraam voor ong. 130 verkocht, niet heel slecht, maar niet genoeg om de kosten te dekken.

Om 17.00 uur weer naar de camping lekker in de zon zitten.

vrijdag 10 juni 2022

VRIJDAG 10 JUNI 2022, BLESDIJKE

 Vandaag is het festival begonnen en gaan we een paar locaties bezoeken. Leuk is dat ik op bijne alle locaties wel bekenden tegenkom. We drinken koffie in Dalzicht waar we beginnen en lunchen in Buitencentrum Weerribben. Aan het einde van de middag nog even een biologische winkel en een supermarkt zoeken voor boodschappen en dan lekker in het zonnetje zitten op de camping. Daar was vandaag een bruiloft, dus in het bos was het versierd met witte lampionnen en slingers.

Even vragen aan iemand van de camping of we zondagnacht onze spullen ergens binnen kunnen zetten en dat mag. Heel fijn.

woensdag 8 juni 2022

WOENSDAG 8 JUNI 2022 BLESDIJKE

 Vertrokken naar De Blesse voor het textielfestival Weerribben.

Eerst even langs Dalzicht in Oldenmarkt om de spullen voor de workshops en de markt daar af te geven. Dat was even lastig, want ik had het telefoonnummer niet van de beheerder en toen we dar aankwamen was er niemand. Even later kwam een klas kinderen gymnastieken en die konden wel binnen, maar de tussendeur naar de hoofdruimte was op slot. De onderwijzer adviseerde toen om gewoon het nummer van Dalzicht te bellen en inderdaad dat werd doorverbonden met de beheerder. Tien minuten later was er er en konden we de spullen binnen zetten.

Toen naar de camperplaats van Landgoed Lindehof. Een mooie plek alleen is er maar 1 toilet/douche voor 15 camperplaatsen en een invalidenruimte. elukkig staan er maar 3 campers en zijn de andere capers groot en zelfvoorzienend.

's Avonds kom ik erachter dat ik ook het werk voor Steekplus in Dalzicht heb achtergelaten en dat moet ik morgenochtend naar een andere locatie brengen. Dus maar weer de beheerder gebeld. Zij was er nog de hele avond vertelde ze, dus we konden wel langskomen.

Het werk dus opgehaald.

Met Fientje gaan wandelen en je kunt vanaf de camperplaats een mooie wandeling maken.


Camperplaats Landgoed Lindehof