Pagina's

Posts tonen met het label Castelon. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Castelon. Alle posts tonen

dinsdag 3 maart 2026

DINSDAG 3 MAART 2026, CASTELON/MAELLA

 

Fientje in het gras





Vanmorgen vertrokken naar Maella, naar Aart en Ivonne. Helemaal over B wegen, een heel erg mooie rit. Prachtige landschappen. De camper in de olijfgaard gezet. Inmiddels hebben ze het echt helemaal voor elkaar daar. Mooi huisje gebouwd met alle voorzieningen. Hier boven foto's van de binnenkant en de buitenkant en van de container waar de douche en wc aangebouwd zijn.

maandag 2 maart 2026

MAANDAG 2 MAART 2026, CASTELON

 


Vandaag naar de markt van Castelon gefietst, een van de grootste markten van Spanje 480 kramen. Maar eigenlijk geen leuke markt moesten we concluderen. Op de heenweg hadden we een Ted I gezien, dus daar zijn we op de terugweg nog even langs gegaan en ik heb toch weer wat mooie papieren kunnen scoren.

Het is geen mooi weer vandaag, aan het einde van de middag ging het zelfs regenen. Dus buiten zitten was er niet bij.

zondag 1 maart 2026

ZONDAG 1 MAART 2026, MURCIA/ CASTELON

 

Het gaat om de berg op de achtergrond met een reusachtig Jesusbeeld bovenop

Vandaag weer van plek veranderd. Vertrokken uit Murcia. In eerste instantie naar Benidorm omdat we daar afgesproken hadden met Rein, een oud collega van Floor. Samen even over de markt gelopen en daarna geluncht. Toen verder naar Castelon. Hier blijven we tot woensdag. Dit is de eerste etappe richting huis.

zaterdag 20 januari 2024

ZATERDAG 20 JANUARI 2024 CASTELLON

 



Vanmorgen eerst even op bezoek geweest bij Hélène en Roel in Benicassim. Toen daar maar gelijk naar de Lidl gegaan, want daar stonden we geparkeerd. Daarna naar de Action in Castellón en 200 meter verderop was het benzinestation waar ze diesel hadden voor 
€1,31, dus dat kwam mooi uit. Daarna naar het centrum van Castellón. We vonden de parkeerplaats waar we vorig jaar stonden moeiteloos omdat ik foto's had gemaakt van de straatnaambordjes. Het is wel even een stuk lopen naar het centrum, maar dat is goed voor ons. Toevallig kwamen we bij de markthal terecht waar ik eindelijk versgesneden ham vond en een stuk Parmezaan. Toen begon de zoektocht naar het pleintje waar we vorig jaar calamaris hadden gegeten. Dat viel niet meer. Omdat we beiden naar de wc moesten eerst maar even ergens koffie gedronken en toen heb ik in mijn foto's gezocht, want ik wist eigenlijk zeker dat ik ook van de straatnaam  langs het pleintje een foto had gemaakt. En inderdaad. Toen bleken we er 2 minuten vandaan te zijn.

Dus daar heerlijk calamaris gegeten en toen weer naar de auto gelopen. Onderweg nog even een boodschap gedaan.