Vanmorgen kwam Floor achter het probleem met mijn fiets. We waren vergeten de batterij erin te doen, ja dan gaat ie niet echt lekker. Gelukkig was dat makkelijk op te lossen.
Het is ook een heel koude dag. De zon schijnt, maar het is windkracht 6, dus alleen uit de wind is het lekker. Toen we verkleumd terug bij de camper kwamen zaten daar mensen lekker in het zonnetje. Kennelijk houd de berg de wind tegen. We konden ook nog even buiten zitten voor het te koud werd.
Onze poging van gisteren om de auto van pekel te ontdoen bleek niet echt gelukt. Na opdroging liepen er nu allemaal witte druipers naar beneden. Dus vandaag nog maar een keer een poging en dan vaker schoon water pakken.

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)





