![]() |
| Weer een kraam vol tweedehands kleding |
![]() |
| Een flat in Benidorm met waarschijnlijk 3 penthouses bovenin. |
Op woensdag is het markt in Benidorm, dus daar gaan we vandaag naar toe. Eerst een stukje met de auto, want hier in de buurt is het niet echt fijn fietsen. En het laatste stuk met de fiets. We waren zonder ontbijt vertrokken met de bedoeling in Benidorm te eten, maar op die markt staat geen bakker waar je een broodje kunt halen. Ik was misselijk en dat kan ook te maken hebben met een lege maag volgens de oncoloog, dus maar begonnen met koffie, dat vult in ieder geval iets. En inderdaad dat scheelde. Op de markt een flamengojurkje voor Puk gekocht, dat vindt ze vast leuk om in te verkleden. Verder niets gekocht. Na de markt naar de oude binnenstad gefietst en daar rondgelopen en gelunched. Terug bij de boulevard bleek de zee wel erg ruig te zijn, dus daar maakte Floor een filmpje van.
Op de terugweg ging de zon schijnen, dus we dachten lekker buiten te kunnen zitten, maar helaas, eenmaal op de camping was de zon weg.

.jpeg)










.jpeg)