Vanmorgen vertrokken naar Slootdorp waar we de rest van de week zijn. Vanmiddag een fietstocht gemaakt met de bedoeling om bij de zee uit te komen, maar dat is niet gelukt. Het is wel de hele dag droog gebleven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten