Het is weer mooi weer, dus gaan we fietsen. We fietsen eerst naar Wings een horecagelegenheid op een klein vliegveld waar alleen kleine vliegtuigjes zijn. Gisteren bootjes, vandaag vliegtuigen bij de koffie. Daarna fietsen we verder naar De Buren waar we gaan eten. We eten tussen de middag warm zodat we niet 's avonds na het eten nog in het donker terug moeten fietsen, want verlichting is hier maar erg spaarzaam.
De menukaart voor de lunch is vrij beperkt maar we hebben alle vier heerlijk gegeten.
's Avonds gaan we weer naar het huisje om spelletjes te doen, maar nu zijn ze vergeten de kachel aan te doen dus is het nogal fris. In de loop van de avond komt de eigenaresse alsnog te kachel aandoen. Het is deze avond druk in het huisje, er komen meer mensen binnen zitten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten