Vandaag weer vertrokken, een stukje zuidelijker, naar Chalon sur Saone. Weer een camperplaats van Camping car. Wel grappig, ernaast ligt een echte camping en die is hier kennelijk niet blij mee, want op de hekken hangen bordjes dat alleen bewoners van de camping het terrein op mogen en snacks mogen kopen. Ze vinden de concurrentie kennelijk niet leuk. Ze zullen ook wel bang zijn dat gasten van de camperplaats hun voorzieningen gebruiken.
Internet wordt steeds lastiger. Kennelijk heeft Ben nauwelijks bereik in Frankrijk. Als hotspot voor mijn laptop is het ook waardeloos.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten