Vanmorgen eerst naar de dichtstbijzijnde bakker gefietst (8 km). Dus tegen de tijd dat we terug waren was het geen ontbijttijd maar lunchtijd.
"s Middags dachten we even naar het restaurant in Beaumont-en-Diois te lopen, dat is niet zo heel ver van de camping. Maar helaas, dat was gesloten. Toen dachten we, we lopen verder de weg uit, dat zal op een gegeven moment wel weer terug richting camping gaan. Dat ging hij ook, maar pas 3 uur later. En bijna 14.000 stappen. Halverwege de wandeling werden we bij een begraafplaats midden in de wildernis ingehaald door de buren van de camping, dus liepen we met zijn vieren verder. De buurman wist hoe we moesten lopen, maar dat het zo lang duurde had hij er niet bij verteld. Onderweg zagen we nog heel in de verte een vosje. Het was wel een wandeling met mooie uitzichten.
Maar we hebben dus voldoende beweging gehad vandaag.
In het dorp stond een Foodtruck die pizza's verkocht, dus dacht Floor vanavond lekker een pizza te halen. Maar helaas je kon alleen een pizza kopen als je hem tevoren had besteld. Gelukkig hadden we nog 2 hartige taartjes in de koelkast.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten