Vandaag samen met de overburen die ook een Schapendoes hebben en die we kennen van de wandelingen naar Echternach gewandeld, 6,5 km, 3 uur door de bergen. Terug hebben we de bus genomen die hier in Luxemburg gratis is. Maar de buren, die fervente wandelaars zijn hebben ook terug gelopen.
Het avondeten was een makkie. Floor had een beetje sla gemaakt en verder de doggybag van gisteren met mijn pasta Carbonara.

.jpeg)

.jpeg)
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er schitterend uit zeg! Hopelijk voor herhaling vatbaar, zo'n wandeling in de natuur ;)
BeantwoordenVerwijderen