Vandaag weer verkast. Dinsdag is er een heel leuke markt in Crest hebben we begrepen, dus gaan we daar naar toe. Van Els hoorden we dat Janneke en Martin (oude buren van Barendrecht) daar vlakbij op een camping staan, dus hebben we geprobeerd ook op die camping te komen en dat is gelukt. Het is wel een camping waar we normaal nooit voor zouden kiezen. Heel groot en druk en met entertainment. Het lijkt wel alsof er alleen maar Nederlanders op die camping staan.
Maar we hebben een mooie grote plek en vanavond kwamen Janneke en Martin even voorbij. We waren eerder al langs hun plek gegaan, maar ze waren uit eten.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten