Vandaag komen Els en Hans ook naar deze camperplaats. Maar omdat ze 'middags pas aankomen gaan we eerst nog een eindje fietsen. We proberen bij het water te komen, maar daar blijkt een dijk omheen te liggen zonder gelegenheid om over die dijk te klimmen, dus we gaan zonder water gezien te hebben weer terug.
's Middags met Els en Hans fietsen we nog een stukje. En we drinken even iets bij een haventje met een havenmeester die wel van een praatje houd.
's Avonds eten we de inmiddels traditionele nasi van Els met een groentepretje van Floor. Heerlijk.
Daarna gaan we naar het huisje dat op de camperplaats bedoeld is voor alle gasten. Er brand een lekkere kachel en we kunnen aan een grote tafel zitten om spelletjes te doen. Tot half 11 spelen we allerlei spelletjes.


.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)


.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)


.jpeg)

