Gisteravond hebben we besloten om vandaag te vertrekken. We hebben nog tot woensdag betaald, maar het is echt niet te harden die 40 graden. We gaan nog wel eerst naar de markt in Vaisson la Romaine, en markt van 450 kramen, maar daarna richting huis.
We zijn aangekomen op een Camping Car camperplaats in Contrexeville. Mooi dicht langs de snelweg en ook nog eens dicht bij een goedkope benzinepomp. Morgen zijn we thuis en daar is het ook heet, maar 30 graden is koel vergeleken bij 40 graden denk ik.
Camping Car Contrexeville
.jpeg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten