Vandaag was er een marktje in Tulette, daar zijn we even geweest. aardbeien en kersen gekocht. Lekker met dit weer. Verder 's middags een poosje naar het zwembad. Omdat Fien daar niet mag komen, ook niet als ze in de kar blijft zitten we om de beurt met Fien op het terras naast het zwembad en in het water.
Dat koelt wel even lekker af.
De camping is aan de rivier, maar het pad ernaar toe is niet beloopbaar voor Fien. Ik heb het even met blote voeten geprobeerd, maar je brand echt je voeten, dus Fien ook haar voetzooltjes. Dus alleen 's ochtends en 's avonds loop ik met haar daar naartoe en zet haar even met vier poten in het water. Ze heeft een bloedhekel aan water, maar dan blijft ze er toch even instaan, dus het zal wel lekker koel zijn.
Het is overigens een camping zonder wc brillen en zonder wc papier.
.jpeg)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten