Vandaag naar de markt in Nyons geweest, een heel grote markt. Dat was ook wel te zien aan het aantal auto's dat al geparkeerd stond op de toegangsweg. Als we achteraan hadden geparkeerd hadden we minstens een kilometer moeten lopen. Maar Floor heeft een heel goede parkeerengel, dus vonden wij een parkeerplek aan de rand van een rotonde bij de toegang van het stadje.
Aangezien het nog steeds heel erg warm is hebben we die dag verder niets gedaan dan in de schaduw zitten lezen.

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Het ziet er heerlijk uit zeg!
BeantwoordenVerwijderen