Vandaag weer verhuist, anderhalf uur verder naar Monteux. Het was wel een heel avontuur om op de camping te komen. We hadden gemaild en gebeld zonder resultaat, dus gingen we op de gok of er plaats zou zijn.
Bij aankomst bleek de poort dicht en de receptie ook. Dus Floor loopt de camping op in de hoop dat iemand de poort wil openen. Er loopt een schoonmaker en die wil dat om 14.00 uur wel doen. Het was 13.25. En we stonden in de volle zon. Dus dachten we even een plek in de schaduw te zoeken. Maar het werd een bezoek aan de supermarkt. Daar werd Floor op de parkeerplaats aangesproken door een stomdronken meisje die graag een lift naar de camping wilde. Dus Floor dacht als zij op de camping staat zal ze de code van het hek wel weten, dus kom maar mee. Blijkt ze helemaal niet op de camping te staan, maar een paar straten verder bij haar vriendje te willen zijn. Dus toen we de ingang van de camping opdraaiden begon ze te protesteren. We moesten verder. We zagen toen wel dat er inmiddels iemand op het kantoor zat. Dus hebben we haar een eindje verder afgezet. Kreeg Floor nog een kus als bedankje. En konden we ons eindelijk aanmelden bij de camping, waar de schoonmaker ook aan de receptie bleek te zitten.
De camping is lange na niet vol en in tegenstelling tot de camping waar we vandaan komen zijn er hier maar 2 Nederlanders. We hebben gelukkig een plek met veel schaduw, want het wordt steeds heter. We hebben dan de rest van de dag ook niets meer gedaan.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten