Vandaag naar Selestat gefietst. Ruim een half uur fietsen. Niet een heel mooie stad, maar wel heel bijzondere huizen, even wat gedronken en door de stad gelopen. Op de terugweg nog even naar de supermarkt. De voorspelling was dat we op de terugweg zeiknat zouden regenen, maar we zijn droog thuisgekomen en het is nu (om 17.00 uur) nog steeds droog. Gezien de volle camperplaatsen gaan we nu maar proberen te reserveren. Dat is in ieder geval gelukt voor de komende 2 camperplaatsen, Dus we zijn weer een paar dagen onder de pannen.

.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten