Pagina's

zaterdag 6 juni 2026

ZATERDAG 6 JUNI 2026, DAMBACH LA VILLE/ COLMAR/ KAYSERSBERG

 





Vanmorgen vertrokken van de camperplaats om via Colmar naar Kayserberg te gaan. Gezellige stad Colmar. Leuker dan Straatsburg. Het lukte om een parkeerplaats vlak bij het centrum te vinden. Poosje door de stad gelopen, wat gedronken, een ijsje gegeten en en weer terug naar de auto. Kaysersberg is een grote camping, maar het ziet er wel leuk uit. Ook fijn om weer eens op een echte camping te staan.

Tijdens het koffiedrinken kwam ik erachter dat ik het opvouwbare drinkbakje van Fien kwijt was. Kennelijk ergens laten staan. Dus een dierenwinkel gezocht voor een nieuw bakje en die was er gelukkig. Wel een stuk duurder dan het vorige bakje dat ik in Spanje voor 1 euro kocht.

1 opmerking: