Vandaag weer verkast. We zouden hier eigenlijk 2 dagen blijven, maar ze geven voor morgen slecht weer op, dus dan kunnen we beter in de auto zitten. We gaan nu naar een camping waar we een paar jaar geleden ook stonden samen met Aart en Ivonne. Een kleine heel rustige camping overal ver vandaan. Dus het enige wat we kunnen doen is wandelen. Onderweg werd het weer beter en vanaf de middag scheen de zon weer. Even gestopt bij een supermarkt om voor een paar dagen in te slaan, want op de camping zitten we dus overal ver vanaf.
Leuk plekje gevonden, helemaal aan het einde van de camping, dus Fien kan ook weer los lopen, niemand heeft er last van.




.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)


.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)


.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)



.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)


.jpeg)

.jpeg)